جمعہ، 1 جولائی، 2011

میرا اور میری بیوی کا تعارف

میرا نام ندیم ہے اور میری بیوی کا نام نجمہ ہے۔ میری عمر 30 سال اور میری بیوی کی عمر 28 سال ہے۔ ہماری شادی کو تین سال کا عرصہ بیت چکا ہے اور ہم انتہائی خوش گوار ازدواجی زندگی گزار رہے ہیں۔ میں پہلے سے ہی سیکسی کہانیاں پڑھنے کا بے حد شوقین تھا جب کہ میری بیوی شروع میں کہانیوں میں زیادہ دلچسپی نہیں لیتی تھی لیکن تین سال کے عرصے میں اب وہ بھی نہ صرف سیکسی کہانیاں بہت شوق سے پڑھتی ہے بلکہ میرے بار بار اصرار پر ہم رول پلے سیکس بھی کرتے ہیں یعنی ہم دونوں کہانیوں کے کرداروں میں ڈھل جاتے ہیں اور پھر سیکس کرتے ہیں۔

میری بیوی نجمہ ابھی تک کھل کر بیویوں اور شوہروں کی ادلا بدلی کے حق میں بات نہیں کرتی لیکن وہ روڈ پر، بازاروں میں اور پارکوں میں باریک کپڑے کی کھلے گلے کی شلوار قمیض اور ٹائٹ پینٹ شرٹ پہن کر گھومنے کی حد تک کھل چکی ہے۔ جب لوگ اس کے بدن کو گھور رہے ہوتے ہیں تو میرا لوڑا یہ سوچ سوچ کر کھڑا ہو جاتا ہے کہ اگر یہ میری بیوی کو چودیں تو کیا مزا ہو۔ میں نجمہ کو ساتھ چلتے ہوئے بتاتا جاتا ہوں کہ فلاں شخص تمھارے سیکسی اور باہر نکلے ہوئے چوتڑوں کو گھور رہا ہے اور فلاں تمھارے نوکیلے ممے تاڑ رہا ہے اور تمھیں چودنے کا تصور کر کے ان کے لوڑے کیسے تنے ہوئے ہوں گے۔

شروع میں میری بیوی نجمہ ایسی باتیں سن کر تھوڑا سا غصہ کرتی تھی، شاید اسے یہ ڈر ہوتا ہو گا کہ اس کا شوہر (میں) اس بات کا برا نا منا جاؤں کہ وہ دوسرے مردوں کے لوڑے کھڑے ہونے کا مزا لے رہی ہے لیکن اب نجمہ میری ایسی باتوں پر بے شرمی سے ہنسنے لگ جاتی ہے اور گھورنے والے مردوں کو مزید اپنے سیکسی جسم کا نظارا کروانے لگتی ہے۔

میں یہاں اس بلاگ میں اپنے اور اپنی بیوی نجمہ کے نہ صرف ایسے سچے واقعات بیان کروں گا بلکہ ملتے جلتے ذہنوں والے پاکستانی جوڑوں کی جانب سے رابطے کا منتظر رہوں گا تا کہ ہم بیویوں کی ادلا بدلی کے خواب کو سچا کر سکیں اور دراصل اسی مقصد کے لیے میں آہستہ آہستہ نجمہ کو ٹریک پر لایا ہوں۔

فی الحال کے لیے اتنا ہی جب کہ باقی باتیں اور واقعات آئندہ۔

1 تبصرہ: